2013 m. kovo 2 d., šeštadienis

Sigitas Parulskis "Sraigė su beisbolo lazda"


   Oficialiai. „Sraigė su beisbolo lazda“ – trumpų istorijų, skelbtų internetiniame portale www.omni.lt, rinkinys. Internetinės tekstų publikacijos nestokojo skaitytojų susidomėjimo bei komentarų, tai tapo pirmuoju šių tekstų „išbandymu“, patvirtinusiu sėkmingą jų turinio bei trumpos formos dermę. Savo trečiajame smulkiosios prozos rinkinyje Sigitas Parulskis nuo eseistinio rašymo pereina prie tvirtos prozinio pasakojimo sąrangos. Komiškos kasdieninės istorijos nelauktai atskleidžia paradoksalią tiesą, atveria netikėtą pasaulio regėjimo perspektyvą.

   Jaučiu, jog turiu pasiteisinti, kur vėl buvau dingusi :) ne, ne visai ne neskaitadieniai sugrįžo, o prasidėjo atostogos :)))) buvau iškeliavusi į Londoną lankyti šeiminykščių ir draugų, o kai grįžau prireikė kelių dienų adaptuotis, grįžti į įprastinį gyvenimo ritmą, taip pat dar pagyventi atostogų emocijomis. Tai va :)
   O dabar apie knygą, kuri yra mano pirmoji pažintis su Sigito Parulskio kūryba, ir tiesą sakant nelabai vykusi (tikriausiai ne tą knygą pasirinkau...). Nepasakyčiau, kad ir labai nusivyliau, mane sužavėjo pati Parulskio rašymo maniera, paslėptas, o kartais atviras sarkazmas, nekasdieniškos komiškos situacijos, neretai iškeliamas egzistencijos klausimas. 

Sigitas Parulskis
   "Būna tokių baisių akimirkų gyvenime, kai staiga supranti esąs mirtingas. Reikėtų šias akimirkas vadinti Adomo ir Ievos kompleksu. Ko gero, jie taip jautėsi, kai atsikando vaisiaus ir išlėkė iš Edeno. Tai gali būti bet kas: obuolys, slyva, eilutė knygoje, šešėlis už lango, pažįstamo, artimo žmogaus laidotuvės - staiga persmelkia amžinybės ledas tiesiojoje žarnoje, ir visas tavo civilizuotumas akimirksniu ištirpsta."

   "<...> gyvenimas panašus į svetimą butą, kuriame gyveni, manydamas, kad tai tavo namai."

   Labai apmaudu, kad istorijos knygoje labai trumpos, tiesiog nespėjau nė kartelio įsijausti.. Teks bandyti imti kitą šio autoriaus knygą, viliuosi, kad kur kas geresnę (gal būtų kokių rekomendacijų? :) )
   P.S. viršelis tiesiog žavingas!  

Vertinimas 2/5

8 komentarai (-ų):

unknown rašė...

aš pažintį su parulskiu pradėjau anais metais perskaitydama ,,miegas ir kitas moterys" tai irgi likau gan nusivylusi. dabar, neseniai, perskaičiau ,,pokalbiai su sigitu parulskiu" tai labai patiko! na, knyga ne jo, bet apie jį, tai..:) dabar vėl imsiuosi ,,miego ir kitų moterų". toks jausmas, kad šįkart patiks:)

Juste rašė...

aš planuoju pažindintis su knyga "Prieš mirtį norisi švelnaus" ;)

Graca rašė...

matyt reikia įprasti prie Parulskio - "prisijaukinti" :) sėkmės tau jaukinimosi procese ;) aš irgi toliau bandysiu ;]

Graca rašė...

lauksiu atsiliepimo :)) tada žiūrėsiu ar verta ir man ją skaityti ;D

Paulytė rašė...

Aš pirmiausiai pradėjau nuo jo straipsnių lrytas.lt :D Po to ėmiau "Miegas ir kitos moterys", vėliau tą pačią "Sraigę su beisbolo lazda". Viskas be galo patiko ir apžavėjo :)) Dabar pradėjau skaityti naujausią, "Tamsa ir partneriai". Manau, kad taip pat neteks nusivilti, labai noriu pajusti tą skirtumą tarp trumpų esė ir ištiso romano :)

Greta Brigita rašė...

Doriforę perskaityk, bus į ką įsijausti :) Labai nebloga knygutė, sakyčiau.

Graca rašė...

dėkui :) bandysiu, ir labai tikiuosi, jog įsijausiu kaip reikalas ;]

Graca rašė...

tai va aš ir galvoju, kad reikia ir man griebti rimtesnį jo romaną :)

Rašyti komentarą