2013 m. kovo 17 d., sekmadienis

Wm. Paul Young "Trobelė"



   Oficialiai. Knyga, keičianti žmones ir gydanti sielą.
  Per šeimos atostogas pagrobiama jauniausia Makenzio Aleno Filipso duktė Misė. Apleistoje trobelėje Oregono laukinių miškų glūdumoje aptikti įkalčiai rodo, kad mergaitę galėjo žiauriai nužudyti. Praėjus ketveriems metams, slegiamas Didžiojo Liūdesio Makenzis gauna keistą laišką neva nuo Dievo, kuris kviečia jį savaitgaliui atvažiuoti į tą trobelę.
  Nepaisydamas proto balso, vieną žiemos popietę Makenzis atvyksta į trobelę, kuri jam primena išgyventą košmarą. Tačiau tai, ką ten randa, visiems laikams pakeičia jo gyvenimą.
   Pasaulyje, kuriame religija praranda savo svarbą, knyga ieško atsakymo į amžiną klausimą: kur žiūri Dievas, kai išgyvename skausmą? Makenzio surasti atsakymai priblokš ir galbūt pakeis Jus taip, kaip pakeitė jį.



   "Kaip lengva įsitraukti į "jeigu" žaidimą, bet tai - trumpas ir slidus kelias į neviltį."

   Ar knyga mane palietė? Taip, stipriai. Ar pakeitė mane, mano suvokimą ir mąstymą? Ne. Kodėl? Nes pati visada mąsčiau panašiai kaip ir pateikiama knygoje, tarkim, jog atleidimas išlaisvina atleidžiantįjį, jog religija tai dar ne tikėjimas, o paprasčiausia institucija įstatanti tave į rėmus, taip pat, jog nereikia bijoti jausmų ir išmokti skleisti besąlyginę meilę ir panašiai, tačiau man būtų buvę sunkiau savo mintis, jausmus, bei požiūrį išreikšti žodžiais... Knyga man labai padėjo sukonkretinti ir minčių pliūpsnius paversti logiškomis sąvokomis, bei sakiniais.
   
Wm. Paul Young
   "Niekada nenuvertink ašarų stebuklo. Jos - gydanti versmė, ir džiaugsmo šaltinis. Kartais - tai patys geriausi žodžiai, kuriuos ištaria širdis."

   Aišku ne kiekvienam ši knyga patiks, ne kiekvienas supras ir suras save, tačiau tikiu, jog nors truputį palies visus, perskaičiusiuosius. Ir nereikia galvoti, jog "Trobelėje" brukamas tikėjimas (galų gale, juk visi kuo nors tikime!), greičiau mums padedama surasti savyje gėrio ir nuolankumo atspindžių, mokoma gyventi teisingai - pasitikint ir neteisiant. Kai kas teigia, jog knyga sukomercinama jos pabaigoje raginimu pirkti, dalintis su kitais knygoje slypinčia išmintimi, tačiau aš esu kitos nuomonės. Manau norima paraginti skleisti pačią knygos idėją, perteikiamą tikėjimo sąvoką, galimybę ir būdus panaikinti chaosą ir sumaištį iš savo gyvenimo. 
   Knyga man labai patiko, tačiau rekomenduoti išdrįsčiau ne visiems.


   
Vertinimas 5+/5

1 komentarai (-ų):

test1933200 rašė...

Superinė knyga...verčianti susimastyt...

Rašyti komentarą