2013 m. sausio 7 d., pirmadienis

Jonas Karalius "Tai ne tu mane palikai"



Nors ir lūdnokas, bet gražus eilėraštis, kuriuo noriu pasidalinti ir su jumis:

Jonas Karalius "Tai ne tu mane palikai"

Tai ne tu mane palikai-
Tai tik laikas išnyko, sustojo,
Tik per naktį pražilo plaukai
Ir širdis tartum smuikas vaitoja.


Tai ne tu mane palikai-
Tai dangus netikėtai prapliupo,
Tai tik atnešė vėjas miškais
Tavo karštį svaiginančių lūpų.

Tai ne tu mane palikai-
Tai lyg stirna grakšti nušuoliavo
Mūsų meilė. O tu man sakai,
Kad kažkas kažkurį gal apgavo...
Tai ne tu mane palikai-
Tai tik pakeitė saulę pavėsis.
Stovim mes lyg suaugę vaikai
Ties didžiulės meilės griuvėsiais.

Tai ne tu mane palikai-
Mano meilė tavos nesutiko.
Gal geriausia taip ir palikt:
Tau gyvenimas, man - tai kas liko.
Tai tik tu mane palikai...

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą