2013 m. lapkričio 16 d., šeštadienis

Dienos Paryžiuje ir Londone:



   Sveiki gyvi, ar pasiilgote? Aš tai pasiilgau! Ir knygų, ir blogg'inimo :) Ir kurgi aš buvau "prasmegusi"? Atostogavau. Buvau lankyti šeimos ir draugų Londone, o tada mano puikioji sesė išpildė vieną iš mano svajonių - aplankyti taip mylimą ir dievinamą Paryžių! Ačiū Tau, brangioji!♥ 

    Prancūzų kalbą mokiausi nuo 4 klasės ir taip beveik 10 metų, per tuos metus Paryžius ištyrinėtas begalę kartu, deja tik žemėlapyje, o dabar jau galėsiu girtis, kad beveik viską, apie ką mokiausi mačiau gyvai :) Tiesa, su prancūzų kalba sekėsi gan sunkokai, juk jau kokius 5 metus jos visai nenaudojau, tad į galvą lindo praktiškai vien angliški, o kartais ir rusiški žodžiai :) bet susikalbėti tikrai pavyko ir su visų šių kalbų mišiniu :)
  Tad kokie įspūdžiai? Nerealūs! Miestas puikus, gražus, tvarkingas. Architektūra žavėjo "ant kiekvieno kampo", aikčiojau ir aikčiojau. Suvaikščiojom ne vieną kilometrą, užlipom į Eifelį, į Sacre Coeur, nukrito 7 kg (YES!) :) Pavargom, bet emocijos ir įspūdžiai viską atpirko. 
   Štai keletas kadrų iš pasivaikščiojimo Senos krantine, kurioje galima rasti visko ir knygų, ir žurnalų, ir paveikslų, ir kitų niekučių :) :












Pasižadėjom su sese dar bent kartą būtinai čia grįžti, juk tiek dar nespėjom pamatyti... Kviečiu ir jus ten apsilankyti, romantika sklinda ore...
O štai ką parsivežiau iš kelionės-skirtukų:


     P. s. apie Londoną trumpai - irgi patiko, labiausiai dėl to, kad pabuvau su sau brangiais ir artimais žmonėmis. Taip pat džiaugiuosi naujomis ir įdomiomis pažintimis :)

2 komentarai (-ų):

Vivija rašė...

Džiaugiuosi, kad išsipildė tavo svajonė :) Labai gražūs knygų skirtukai :)

Graca rašė...

Ačiū :)

Rašyti komentarą