2013 m. balandžio 27 d., šeštadienis

Filmas: "Šokoladas/Chocolat" 2000



   Aprašymas. Kai Viana su dukrele atvyksta mažą Prancūzijos miestelį, ji nusprendžia imtis jai mielo verslo. Šokolado krautuvėlė tampa iššūkiu konservatyviems miestelio gyventojams. Čia šokoladas laikomas nuodėme. Tačiau šokolado nauda išsklaido nerimą...

Žanrai: Drama, Romantika, Mistika
Pasirodymo metai: 2000
Režisierius: Lasse Hallström
Vaidina: Alfred Molina, Carrie-Anne Moss, Aurelien Parent Koenig, Johnny Depp, Hélène Cardona
Trukmė: 2 val. 1 min.

Scena iš filmo

   Nors ir siužete buvo pakeistos kelios esminės knygos detalės, tačiau turiu pripažinti, kad man tikrai patiko ši ekranizacija. Režisierius tinkamai ir gan tiksliai perteikė pirminį mano įsivaizduotą laikmetį. Tiesa, filme blogiečio vaidmuo teko ne kunigui, o miesto merui, o ir Rudį vaizdavausi vyresnį ir ne tokį patrauklų kaip Johnny Depp, bet nieko tokio šįkart ne dėl šokolado, o dėl jo varvinau seilę ;D

Vertinimas 5/5

P.s. filmui duodu daugiau balų nei knygai dėl to, kad dažniausiai nusiviliu ekranizacijomis, o ši mane maloniai nustebino.
   

2 komentarai (-ų):

Vivija rašė...

Skaičiau knygą, esu mačiusi filmą ir nė vienu nenusivyliau. Retai taip būna, bet būna :)

Graca rašė...

Man irgi tai labai retas atvejis :) dažniausiai filmai nuvilia

Rašyti komentarą