2014 m. kovo 22 d., šeštadienis

Knygų iššūkis 2014


   Nors ir nebaigiau praeitų metų Knygų iššūkio, tačiau vis tiek su  nekantrumu laukiau šio, naujojo. Iššūkiai man patinka, o ypač visokie "to do" list'ai (net  darbus namuose mėgstu susirašyti į sąrašiuką :) ). Taigi, viliuosi, kad šiais metais sugebėsiu šiame savo sąraše prie kiekvieno punkto sudėti varneles :)

  Šių metų mano iššūkis sau atrodo taip (šįkart ne tik mano turimos knygos - pirmas penkias bandysiu "susimedžioti"):

12 knygų sąrašas:
  1. Mark Haddon - Dėmė
  2. Jo Nesbo - Sniego senis
  3. Kristina Sabaliauskaitė - Silva Rerum I
  4. Kristina Sabaliauskaitė - Silva Rerum II
  5. John Green - Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos
  6. Milan Kundera - Nepakeliama būties lengvybė
  7. E. M. Remarque - Šešėliai rojuje
  8. Jane Austen - Puikybė ir prietarai
  9. Balys Sruoga - Dievų miškas
  10. Andrei Makine - Prancūziškas testamentas
  11. Jose Saramago - Kai mirtis nusišalina
  12. Michael Wallner - Balandis Paryžiuje 
2 alternatyvios knygos:
  1. Laurent Gounelle - Dievas visada keliauja incognito
  2. Emily Bronte - Vėtrų kalnas
  Malonaus visiems skaitymo ir aišku linkiu "susidoroti" su savu iššūkiu ;]

2 komentarai (-ų):

Kakava mėnulyje rašė...

O aš galvojau, kad likau vienintelė dar neskaičiusi Sabaliauskaitės. Sėkmės ir tau! :)

Graca rašė...

aš tą pati apie save galvojau =) (džiugu, kad ne viena tokia "balta varna" esu. cha! :) )
ačiū! :))

Rašyti komentarą