2012 m. spalio 18 d., ketvirtadienis

Filmas: Gabalėlis dangaus/A Little Bit of Heaven 2011


   Oficialiai. Romantinė komedija apie merginą, kuri sužino, kad serga vežiu ir įsimyli savo gydytoją.
Mergina netiki meilę, bet sutikus simpatišką gydytoją jinai jį įsimyli. Jai diagnozuojamas vėžys, tačiau mergina nepalūžta ir džiaugiasi paskutinėmis savo dienomis su artimais žmonėmis.



   Iš tikrųjų filmas nustebino. Parašyta - romantinė komedija, tai tokios ir tikėjausi, lengvo vakaro filmuko su paprasta ir miela meilės istorija. Na ir ką gavau - dramą - trečdalį filmo pražliumbiau ir po to užmigt negalėjau :)  
   Nežinau, kažkodėl mane sujaudino, gal dėl to, kad filmo tema labai artima ir gan asmeniškai mane liečia, galbūt dėlto labai įsijaučiau.
   Aišku, buvo ir tos romantikos, ir komedijos, tačiau mano dėmesį prikaustė visai kitos, jautresnės temos - liga, mirties neišvengiamybė, susitaikymas, atsisveikinimas ir t.t.

Vertinimas 5/5

   Filmui labai tinkanti daina (kuri irgi mane gan dažnai pravirkdo, ech kokia aš "skysta" :D ):

1 komentarai (-ų):

Šėšėliai rašė...

Iš tiesų šis filmas užgauna jautrias stygas:) Žiūrėjau viena ir daviau valią ašaroms. Iš tiesš puikus filmas, ne tiks jau tobulas kaip dangus, bet kažkuo užburiantis. Juk žmonės svajoja pakilti į dangų ir bent akimirkai pasijusti paukščiu.
Šį filmą rekomenduočiau visiems:)

Rašyti komentarą