2013 m. vasario 10 d., sekmadienis

Susanna Kubelka "Ofelija mokosi plaukti"


   Oficialiai. Erotinis kūrinys, kuriame vėl gvildenama šiuolaikinės moters gyvenimo tema. Prie rudaplaukės gražuolės Ofelijos, apsigyvenusios ištaigingame milijonierės tetos išnuomotame bute, kaip musės prie medaus limpa vien svetimšaliai. O jos svajonė – pasimylėti su prancūzu. Tačiau išsilavinusi ir karštakraujė Ofelija, geidžianti pasimėgauti meile ir padaryti karjerą, žino daugybę būdų, kaip moteriai pasiekti savo tikslą, ir atvirai juos išpasakoja skaitytojams.

   Aš tikriausiai išvarysiu kai kurias bendradarbes iš proto :) jau perskaičiusi "Šiandien madam pareis vėliau" kokią savaitę "svaigau" vien nuo minties apsilankyti Paryžiuje! Laisvu nuo darbo metu naudojausi Google Street View ir klaidžiojau Paryžiaus gatvėmis... O atsivertusi šią knygą ir vėl pamačiau, jog autorė mane nukels į šį svajonių bei romantikos miestą! Ką gi, pamaniau, laukia smagi savaitė darbe >:)
   Šioje knygoje pasakojama apie netipinę 41 metų moterį vardu Ofelija. Ji - vieniša, išvaizdi, protinga, pasitikinti savimi,  netgi sakyčiau kiek materialistiška ir nesubrendusi (savo amžiui), turinti savitą gyvenimo filosofiją asmenybė. Jai nesvetimi ir netgi priimtini vienos nakties nuotykiai, atviras flirtas. 
Susanna Kubelka
   Iš tikrųjų jei autorė nebūtų parašiusi kiek šiai moteriai metų, nė už ką nebūčiau pagalvojusi, kad jai 41! Ir aš tikrai nekalbu apie išvaizdą. Ofelijos požiūris, mąstymas ir lengvabūdiškumas neatitinka mano susidaryto keturiasdešimtmetės moters įvaizdžio. Beje, man knygos veikėja pasirodė per lengvai prieinama, kas nesiderina su Ofelijos požiūriu į save - rodos moteris tikrai jaučia savo vertę, tačiau susideda su beveik kiekvienu parodžiusiu jai dėmesį ar kiek patrauklesniu vyriškiu, nors aišku reikia nepamiršti, jog ji su savo teta buvo susitarusios, jog Ofelija "išbandys" kuo daugiau prancūzų, kas jai nelabai sekėsi, tačiau manau galėjo atidžiau rinktis meilužius... ypač turint omeny, jog neretai pati nujausdavo, kad santykiai baigsis nesėkme. 
   Dabar pagalvoju, gal aš tiesiog per jauna šiai knygai, kadangi Ofelijos elgesys ir mąstymas nelabai atitiko mano pačios moralinius įsitikinimus? Hmmm...labai tikėtina.

   "Gyvenime turi vertę ne mergina, o moteris. Svarbu ne pumpuras, o žiedas."

  O bendrai kalbant - knyga labai moteriška, erotiška, su atviromis sekso scenomis, persmelkta lengvu humoru, taip pat galime rasti patarimų ir pamokymų kaip išlikti jauna ir gražia, kas man labai patiko! :) (pora patarimų jau pasinaudojau). 

Vertinimas 4-/5

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą